Nebula (reboot)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Quick

2 plaatsers

Ga naar beneden

De Quick Empty Re: De Quick

Bericht  Anoniempje za sep 05, 2009 11:27 pm

Ja maar misschien heb je mij over het hoofd gezien, ik sta altijd namelijk een beetje wazig op de achtergrond, zie afbeelding. Er is een klein betweterig meisje dat ik graag eens op haar bek zou slaan! Voor de rest allemaal vriendelijke mensen hoor.

Ook de klanten vallen goed mee. Soms is er wel een man waarvan je kan zien dat hij in het dagelijkse leven gedomineerd wordt door zijn baas op 't werk, zo iemand bestelt dan 3 medium frieten en 4 maxi cola's en beweert achteraf dat hij ZEKER 4 maxi frieten en 3 medium cola's heeft besteld. Neutral Dan ben ik een beetje boos maar dat mag dan weer niet van mijn baas (PS. hij domineert mij niet hoor)
Anoniempje
Anoniempje
Weener
Weener

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 38
Woonplaats : Leuven
Registration date : 11-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Quick Empty Re: De Quick

Bericht  Krizia za sep 05, 2009 4:14 pm

Ow, ik ben pas in de Quik geweest! Maar heb je niet gezien.
En wat is de ervaring daar? Ist er proper? Roddels?

Ik heb dit jaar geen vakantiewerk gedaan, omdat ik maar 2 maand vakantie heb dit jaar. Komende week begin ik aan mn thesis.
Krizia
Krizia
God
God

Aantal berichten : 195
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zolder/Leuven
Registration date : 04-11-08

https://nebula.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De Quick Empty De Quick

Bericht  Anoniempje za aug 29, 2009 5:11 pm

Dag iedereen

Ik ga werken in de Quick in Leuven en ik heb er zo'n zin in! Ik hoop dat ik niks laat aanbakken, haha, of erger nog: dat ik geen wisselgeld vergeet!

Maar genoeg over mij nu. Heeft er iemand vakantiewerk gedaan deze vakantie en viel dat een beetje mee?

Groetjes
Anoniempje
Anoniempje
Weener
Weener

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 38
Woonplaats : Leuven
Registration date : 11-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Quick Empty Re: De Quick

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum