Nebula (reboot)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

foruminstelling of mijn instelling?

4 plaatsers

Ga naar beneden

foruminstelling of mijn instelling? Empty Re: foruminstelling of mijn instelling?

Bericht  Krizia di dec 09, 2008 1:22 am

Misschien een klein misverstand. Het is dus niet dat je automatisch op de laatste pagina uitkomt, want dat ben ik nergens tegengekomen.
Wel is de chronologie van de berichten omgekeerd. Wooet Smile
Krizia
Krizia
God
God

Aantal berichten : 195
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zolder/Leuven
Registration date : 04-11-08

https://nebula.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

foruminstelling of mijn instelling? Empty Re: foruminstelling of mijn instelling?

Bericht  Krizia di dec 09, 2008 12:59 am

ok, volgorde van berichten is overal aangepast normaal. Laat me weten als dat toch niet zo is.

Kant en klaar open kader om te reply'en heb ik niet gevonden... Dus ik weet niet of dat instelbaar is op dit forum...
Ik zal ook vanaf eind dees week waarschijnlijk de categorie 'algemeen' en 'forum' voor leden enkel maken.
Krizia
Krizia
God
God

Aantal berichten : 195
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zolder/Leuven
Registration date : 04-11-08

https://nebula.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

foruminstelling of mijn instelling? Empty Re: foruminstelling of mijn instelling?

Bericht  eagelke do dec 04, 2008 1:49 am

Ik stem vóór de reply-box van Benny en voor het weergeven van de laatste pagina. Bij topics als 'wat heb je nu opstaan' is het verdorie irritant om altijd op die eerste pagina uit te komen (en aangezien de populairste topics meestal de topics zijn met de meeste pagina's, zie ik geen reden waarom je 't niet zou instellen Wink)

eagelke
Weener
Weener

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 38
Woonplaats : Heusden
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

foruminstelling of mijn instelling? Empty Re: foruminstelling of mijn instelling?

Bericht  Benny wo dec 03, 2008 6:05 pm

ook zo een reply box helemaal onderaan de topic zou handig zijn, dan moet ge nie telkens op de reply-knop drukke.
Benny
Benny
Weener
Weener

Aantal berichten : 66
Leeftijd : 84
Woonplaats : Koersel/Maastricht
Registration date : 04-11-08

http://www.myspace.com/michielaz

Terug naar boven Ga naar beneden

foruminstelling of mijn instelling? Empty Re: foruminstelling of mijn instelling?

Bericht  Krizia wo dec 03, 2008 5:53 pm

Ja dat kan ingesteld worden.
Ik had dat zo niet gezet omdat het mij handiger leek om in chronologische volgorde te zien wat mensen gepost hadden.
Maar ik kan het wel veranderen als de meerderheid dit wil... weer een poll? Very Happy
Ik vrees dat je dit niet als persoonlijke weergave kunt instellen, dus ja...
Krizia
Krizia
God
God

Aantal berichten : 195
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zolder/Leuven
Registration date : 04-11-08

https://nebula.forummotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

foruminstelling of mijn instelling? Empty Re: foruminstelling of mijn instelling?

Bericht  eagelke wo dec 03, 2008 3:34 pm

bij mijn weten kon dit op phpbb2 toch ingesteld worden. Ik weet niet of het hier ook zo is.

eagelke
Weener
Weener

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 38
Woonplaats : Heusden
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

foruminstelling of mijn instelling? Empty Re: foruminstelling of mijn instelling?

Bericht  Dennis wo dec 03, 2008 1:47 pm

Euh, ik denk dat dat zo op elk forum is?!
Doe gewoon zoals ik, klik op dat klein symbooltje achter de naam van diegene die het laatst in die topic gepost heeft...
Dennis
Dennis
Johannes de doper

Aantal berichten : 121
Leeftijd : 35
Woonplaats : Koersel
Registration date : 09-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

foruminstelling of mijn instelling? Empty foruminstelling of mijn instelling?

Bericht  eagelke wo dec 03, 2008 12:52 pm

Wat ik zeer vervelend vind is dat wanneer ik op een topic klik, ik altijd op de eerste pagina van het topic terecht kom. Kan dit nergens ingesteld worden dat ik automatisch op de laatste pagina uitkom?

eagelke
Weener
Weener

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 38
Woonplaats : Heusden
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

foruminstelling of mijn instelling? Empty Re: foruminstelling of mijn instelling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum