Nebula (reboot)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk boek ben je momenteel aan het lezen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Welk boek ben je momenteel aan het lezen? Empty Re: Welk boek ben je momenteel aan het lezen?

Bericht  Brun vr nov 14, 2008 3:10 am

meestal lees ik fictie, non-fictie beperkt zich tot artikels en boeken voor thesis

uitzondering is 'In Europa' door Geert Mak (misschien wel bekend van het tv programma dat er op volgde dit jaar..)

”Les peuples heureux n’ont pas d’histoire”. Schrijver en journalist Geert Mak trok in 1999 een jaar lang door Europa om te inspecteren hoe het oude continent er aan het slot van een bewogen eeuw bijlag. Liever dan zijn korte stukjes voor het NRC Handelsblad gewoon te bundelen, bouwde hij zijn reisverslag uit tot een levendige geschiedenis van de 20e eeuw. “Heel Europa kan nooit in één boek”, schrijft hij in de verantwoording. Zwitserland moet het met één vermelding stellen, maar het wedervaren van twintig andere landen leverde genoeg stof op voor het meer dan 1200 pagina’s dikke In Europa. Reizen door de twintigste eeuw.
Brun
Brun
Weener
Weener

Aantal berichten : 65
Leeftijd : 38
Woonplaats : Beringen
Registration date : 04-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boek ben je momenteel aan het lezen? Empty Re: Welk boek ben je momenteel aan het lezen?

Bericht  bart vr nov 14, 2008 2:23 am

Het laatste boek dat ik gelezen heb is Tirza van Arnon Grunberg. Een echte aanrader hoor.

bart
Weener
Weener

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 35
Woonplaats : Zolder / Leuven
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boek ben je momenteel aan het lezen? Empty Re: Welk boek ben je momenteel aan het lezen?

Bericht  orhanaga vr nov 14, 2008 2:20 am

ik vind het zo jammer dat ik echt geen tijd meer vind om fictie te lezen. En al dat wetenschappelijke non-ficitie, wie is daar geïntresseerd in?

orhanaga
Weener
Weener

Aantal berichten : 27
Leeftijd : 39
Woonplaats : Gent / Heusden-Zolder
Registration date : 04-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boek ben je momenteel aan het lezen? Empty Welk boek ben je momenteel aan het lezen?

Bericht  Brun zo nov 09, 2008 3:58 pm

Over wat gaat het? Is het een aanrader? enzovoort..
Brun
Brun
Weener
Weener

Aantal berichten : 65
Leeftijd : 38
Woonplaats : Beringen
Registration date : 04-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boek ben je momenteel aan het lezen? Empty Re: Welk boek ben je momenteel aan het lezen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum